dialin - divas probem

Bostjan Tursic seznami at tursic.org
Fri Apr 12 01:26:45 CEST 2002

Software:

-Linux 2.4.18, redhat 7.2
-melware divas driver: i4l_divas_1.1, divactrl_1.1
-isdn4k-utils-3.1-52
-ppp-2.4.1-4
-mgetty-1.1.28-3

hardware:
-Eicon Diva Server BRI-2M PCI

uporabljam diva2i4l  modul in /dev/ttyIx

pozenem dva mgettyja iz inittaba, enega z init stringom:
init-chat "" ATZ OK AT&FS14=10S15=0S18=1&E<mojacifra>

to je za analog, in dela BP.

drugega pa pozenem z initstringom:
init-chat "" ATZ OK AT&E5<mojacifra> OK ATS14=0 OK

Problem ki tu nastane je da zadeva prek ISDN ne dela, ko sem sel probavat,
sem ugotovu, da vse kar dobim na drugi strani je login: $$ od mgettyja. Ne
reagira na nobeno tipko prek tipkovnice.. (win98,terminal,ppp...)
V tem primeru dobim na server strani samo:  LCP terminated by peer (verjetno
timeout na windows strani ker se nic ne dogaja)..

mgettyji so drugace konfigurirani z autoPPP,  in tu mislim da ni problema,
ker analogno dela lepo prek PAP..

Tu nekje more bit problem v neki ISDN nastavitvi..
Zanimivo je ce sam sebe klicem na svojo cifro prek drugega ISDN kanala, dobim
normalno login.

Ker npr. nastavitev:
init-chat "" ATZ OK AT&E5<mojacifra> OK ATS14=7 OK ATS15=0 OK
in klic z GSM-jem dela cisto uredu!!! (gsm-isdn)

/sbin/lsmod
[..snip..]
diva2i4l               51456   2
isdn                  115920   2  [diva2i4l]
divacapi              135680   0
kernelcapi             56960   1  [divacapi]
diva_idi               12768   0
divas                  40992   0
divadidd                8928   0  [diva2i4l divacapi diva_idi divas]

Ima kdo kaksno idejo zakaj ne dela ISDN dialin?

lp,
Bostjan