[LUGOS] Dial on demand & ipchains

Gregor Ibic gregor.ibic at intelicom.si
Thu Apr 11 19:30:51 CEST 2002

Zapri smb porte 135 137 138 139 (TCP in UDP) ter pazi kako imaš nastavljene
dns nastavitve.
Če PC ne bo našel računalnika lokalno, ga bo iskal na Internetu preko DNS
storitve, kar ti bo dvigovalo linijo. DNS pa ne moreš zapreti, ker potem ne
boš mogel "srfati".
Lahko, bi si postavil vsaj svoj DNS forward server, kar je trivialno.

Priporočam uporabo diald programa, ker lahko z njim malce bolj nadziraš
dogajanje.

LP,
Gregor

Intelicom d.o.o.