dva ethX, en IP

Ales Bardorfer alesb at robo.fe.uni-lj.si
Thu Apr 11 15:59:06 CEST 2002

Melo sem raziskoval moznost povecanja prepustnosti linka na eni masini s
tem, da bi uporabil dve ethernet kartici.

Situacija:

|----------|        |--------|
| masina A |--eth0--|        |--ostale client masine (B, C, D...)
|          |        | switch |
|          |--eth1--|        |
|----------|        |--------|

Ce se ne motim, bi lahko s kerneli 2.2.x ali 2.4.x obe mrezni, eth0 in
eth1 na masini A, spravil v en logicni device teql0 (TEQL -- Trivial or
True Link Equalizer), kateremu bi dodelil en IP in routal nanj.
Ali je kdo ze pocel kaj takega?

Ce to gre, bi lahko po enakem principu zdruzeval recimo tudi dva Siol-ova
pppoe session-a, kar smo lahko spremljali na listi nekaj casa nazaj...

Druga stvar, ki me zanima pa je, ali je switch (v nasprotju s hub-om)
sposoben prenesti 2x 100 MB/s? Recimo iz masine B na eno od kartic v
masini A in hkrati iz masine C na drugo kartico masine A. Ce je moje
razumevanje switch-ev in hub-ov pravilno, se pri hub-u "slisi" (in moti)
promet po celotnem mreznem segmentu, switch pa (poleg full-duplex
sposobnosti) poskrbi se za nekaksno routanje paketov..., tako da se promet
medsebojnih point-to-point povezav na segmentu ne moti med seboj. Se
motim?
Ce se ne, koliko hkratnih poti s polno hitrostjo je sposoben prenesti
switch? Recimo povezave med B in C masino, D in E masino, F in G masino...

Hvala in lp,
Ales