[LUGOS] X crashi

Martin martin at amadej.si
Wed Apr 10 17:39:20 CEST 2002

Imam (verjetno) glibc-2.2.3, sicer pa dvomim da bi lahko mplayer
prevedel/skompilu ce bi mu glibc ne bi bil vsec.
Cemu sploh sluzi glibc knjiznica? Je relevantna pri prikazovanju grafike v
X-ih?

Mislis da zaradi glibc-ja Xv output ne dela XImage/Shm pri mplayerju pa?
mplayer sam dela, povzroci pa sesutje X-ov.
Kako bi razlozil _obcasno_ (de)delovanje xine programa (po par dni dela kul
pol pa se spet mal sesuje)?

Hotu sem si ze namestit 4.2.0 sam majo tko konfuzno ftp urejen, da ne vem
niti kaj nej dol potegnem, da si prevedem. Bom pa probu zamenjat takoj ko bom
imel malo vec casa.

Hvala in L.P.