[LUGOS] RH7.2 problemi

Davor Guttierrez davor at guttierrez.org
Wed Apr 10 16:17:36 CEST 2002

Hi

Na tem strezniku sem pregledal ze vse kaj je mozno toda nic. Vse config
datoteke sem pregledal toda stvar preprosto ne deluje. Po moje mrezna ni
fuc. Samo ne vem pa kje naj iscem se problem. Sedaj si arhiviram podatke
na en disk za vsak slucaj ker traku ne zaupam prevec. Potem tj. cez kake
4 ure pa bomo videli, v najhujsem primeru bo sla preinstalacija, drugih
idej nimam. Sedja nazadnje se mi je stvar zbootala z network na no vse
do konca. Ce mam network na yes pa ... ne !!!! :(

LP,

D.