[LUGOS] RH7.2 problemi

Blaz Podrzaj blayo at thz.net
Wed Apr 10 12:43:39 CEST 2002

Katiri modul oz driver uporabljas? Ce uporabljas eepro100, potem poskusi
se z e100 od Intel-a, eepro100 driver ima tezave oziroma zna zmrznit, ce
se kartica postavi v 10 Mbit nacin...

PS: Jaz sem imel tak problem in od takrat mi na Compaq serverjih tece
e100 modul. O varnosti/nevarnosti modulov pa nebi sedaj.

lp,B