zmrzovanje

Saso Zivanovic zivanovic at student.fmf.uni-lj.si
Mon Apr 8 13:14:01 CEST 2002

Zdravo!

Računalnik mi nekaj nagaja pa bi povprašal za nasvet.

Povprečno enkrat na dan ali dva se mi zgodi naslednje: zaslon zamrzne, le
kurzor od miši še dela, ne morem več v tekstovno konzolo, skratka kaput.
Lahko pa se prijavim z drugega računalnika in grem pobijat procese. Nenavadno
na seznamu od ps-ja so pravkar zagnani X-windowsi (starega X procesa ni več)
z zaslonom :0, ki imajo hudo nabit procesorski čas (>60%) in ko jih hočem
ubit (SIGTERM, SIGKILL, vseeno), računalnik dokončno zmrzne, niti znakca več
ne morem napisat, na ping ne odgovarja itd.
To se mi je prvič zgodilo kak mesec nazaj. Potem sem izklopil APM demona pa je
bilo kaka dva tedna mir. Zdaj ko sem pa nalozil KDE 3.0, se je problem spet
pojavil.
Pravkar sem ugotovil, da je zadnja vrstica pred zmrzaljo v /var/log/messages
vedno
/USR/SBIN/CRON[2751]: (root) CMD ( rm -f /var/spool/cron/lastrun/cron.hourly)

A se komu sanja, kaj bi lahko bil vzrok? Računalnik je Athlon 900Mhz, VIA KT7
chipset, Suse 7.2.

LP,
Sašo