[LUGOS] instalacija mandrake 8.2...

brumen gorazd.brumen at student.fmf.uni-lj.si
Sat Apr 6 04:26:33 CEST 2002

Zal ti moram samo pritrditi. Sicer ne vem, kako je bil potem problem resen
(Mandrake 8.2 je nato instaliral sodelovec), moram pa reci, da sem imel tudi
sam probleme z instalacijo Mandrake 8.1 z 8.0. Ocitno tega problema se niso
resili. Kolikor se spomnim ni hotel pustiti pri miru particije, kjer je bil
/home direktorij in je tudi takrat vrgel ven tako (ali pa podobno) napako.

Veliko uspeha,

Gorazd