[LUGOS] Prevodi Gimpa

Igor J. Kresnik lovec at volja.net
Thu Apr 4 20:29:29 CEST 2002

Pozdravljeni,
Bilo bi super da bi bil Gimp preveden v Slovenščino. Mislim pa da se zaradi tega ne
bi povečala uporaba. Kakor drugi uporabniki ga tudi jaz uporabljam  zaradi velikega
števila filtrov in možnost izdelave zaslonskih slik (screen shots)

Jaz uporabljam Gimb na Windowsih 98 SE. Pripravljen sem sodelovati pri testiranju
gimba.

Predlagam da se prijaviš na gimpwin-dev group poštni seznam ki ga najdeš na:
http://www.gimp.org/mailing_list.html

Lep pozdrav do naslednjič,
Igor

--
Igor J. Kresnik

Preiskusni programi( Shareware program's)
http://igorkresnik.lisjak.com, lovec at volja.net, igorkresnik at netscape.net
ICQ:146957380

Tel.: 02 605 03 90, Tel.: 02 605 03 91, GSM: 040 325 843