[LUGOS] VNC prek SSHja

Saso Tavcar Saso.Tavcar at select-tech.si
Tue Apr 2 11:54:29 CEST 2002

Napisal si :

Sem malo bral, pa vsi prevec komplicirate, ma kaksen
X server za windowse, pa Reflection ...

Tukaj imas VNC server in client, narejena za vec platform.
Se pravi, ce je server na windowsih, dela z njim tudi client na
linuxu in obratno. Zakaj bi tiscal se kaj vmes (razen ssh-ja).
Bistvo je to, da na firewall-u ne odpiras dodatnih
portov oz. spravis delovanje VNC serverja-clienta skozi ssh
port, ki je ze itak odprt, pa se povezava je kriptirana.

>Na strezniku je vklopljen X11 Forwarding, ne vem pa v cemu bi bila se
Tega ne rabis. Na firewall-u zapres vse, razen kar nujno ne rabis (ssh).

>Verjetno, se da narediti tudi bolj prakticno, toda nima pa dostopa do
>streznika za kake nastavitve.

Najlazje ce naredis (Tight)VNC(.com) preko ssh tunela.
Od oka, zadeva izgleda takole za TightVNC client na linux-u.
Za wintendo se pomatraj sam.

V enem shell-u naredis ssh tunel do tvoje firewall masine:
ssh -T -L 5901:myvncserver:5900 -C -N username at mysshserver
in vtipkas geslo za ssh.

V drugem oknu pa zazenes
vncviewer localhost:1
in vtipkas geslo VNCserverja (myvncserver) za firewalom

Pozdrav,
saso