[LUGOS] problem (z diskom)

Miroslav Jurkas miroslav.jurkas at ensico.si
Tue Sep 18 10:57:37 CEST 2001

** Reply to message from Matija Suklje <hook at lenin.gimp.thz.net> on Sat,
15 Sep 2001 07:51:39 +0200 (CEST)

Ziv !

> fdisk mi jav (k rebootam), da mam dup blocks, pol izvede se neki testov z
> dup blocks, pol pa rece da moram fdisk rocno zagnat. Da mi moznost da
> nadaljujem z navadnim bootom al pa da resetiram. V obeh primerih mi
bootne
> v windoze.
Najprej, mislim, da ti fdisk nebo pomagal. Rabis fsck (fsck.ext2)...

Kolikor vem, sta poti do prompta za pognat rocni fdisk dve:
- ko ti javi napako, je potrebno najti moznost za vstop v shell (meni RH
to moznost ponudi)
- butas z diskete (tudi instalacijska je v redu)

Pred zagonom particija ne sme biti mountana...

Lep pozdrav
  Miroslav

** ENSICO d.o.o. ** http://www.ensico.si **
   miroslav.jurkas at ensico.si
   unix system administrator & project manager