[LUGOS] Solaris

Borut Mrak b at aufbix.org
Wed Sep 12 10:14:15 CEST 2001

On Wednesday 12 September 2001 07:53, Darko Koruga wrote:
> Se pa zato slabse obnese za workstation zaradi schedulerja
> ki je pac narejen tako da se bolje obnese pod velikim load-om.
> Sicer pa ti tudi Solaris ne pomaga ce imas slab hardware,
> recimo Sun-ove masine z IDE vodilom.

Ne vem no..

Jaz sem bil s Solarisom 2.6 na Ultri 30 zelo zadovoljen. Jaz sem delal
na masini, medtem ko je sodelavec poganjal en remote X session ter neko
simulacijo, ki je pozrla ves CPU. Jaz razlike v odzivnosti sploh nisem
opazil, pa ce je bil load 1 ali pa 0. Res da je bila Ultra30 pred par
leti hud workstation, ampak vseeno.

Mogoce se res obnese *slabse*, ne pa slabo.

Borut
b at aufbix.org