[LUGOS] www proxy

Jure Koren jure at kiss.uni-lj.si
Mon Sep 10 11:54:19 CEST 2001

On Mon, Sep 10, 2001 at 11:52:22AM +0200, Dusan Matic wrote:
> tako prevedel sem squida .. sedaj bi pa prosil nekoga, da mi pomaga
> nastavit osnovne nastavitve, ki jih moram vpisat v config .. kaj je
> minimalno potrebno da vpisem, da bo zadeva delovala ?

Dobro si nas potegnil :)

Ne da se. Minimalnih nastavitev ni. NUJNO in POMEMBNO je, da
razumes, kaj pocnes, kaj se bo z masino in proxyjem dogajalo,
predvsem pa KDO bo pocel in KAJ bo pocel s proxyjem.

Za prvo silo je dovolj, ce preberes prilozeno konfiguracijsko
datoteko s komentarji vred, nato pa vrednosti spremenis tako,
da ustrezajo tvoji situaciji. Ce cesa ne razumes, rajsi vprasaj.

--
Jure Koren                      |                       unix administrator
jure at kiss.uni-lj.si             |             gnu/Linux software developer