[ LUGOS ] LiLO

David Klasinc bigwhale at m42.cx
Sun Sep 2 01:40:22 CEST 2001

On Thursday 30 August 2001 12:57, Nejc Cebulj wrote:

> ok imam 2 disk, prvi ima gor winse (hde1) in drugi k ma gor linux (hdf2)
> diska sta ATA100 raid, hdf1 pa je swap, imama pa slacka 8...ustimov sm
> is ze vse razen lilota s katerim se mucim ze 2 tedna...
> upam da mi lahko kdo pove kje sem se zeznil ali pa vsaj kaksen nasvet...

Tole je lilo.conf, ki ti windowse bootne iz hdb1...

other=/dev/hdb1
label=Windows
map-drive=0x80
to=0x81
map-drive=0x81
to=0x80

Windowsi se nocejo startati iz nicesar drugega kot iz 0x80 drive-a, ki je
prvi disk v racunalniku. Zato moras lilu povedat, naj naredi drugacen mapping
teh diskov, da Windowsi mislijo, da so na prvem disku...

Tole dela pri meni... Ce zamenjas tisti hdb1 z hde1, kot ga imas ti, bi
zadeva ze lahko delala... :)

David!