[LUGOS] Prevajanje v Delphi 6

Gregor Zorč gzorc at iclinux.com
Mon Sep 3 09:46:50 CEST 2001

Kakšne so zahteve programov narejenih v Kylix-u  (OE) po knjižnicah? Ali
lahko uporabljajo navadne QT knjižnice, ali morajo biti kakšne posebne?
Kakšna je najnižja verzija?

Če se da na domačo stran napisati samo "Requirenments: qtlibs-x.y or above",
bi bilo seveda bolje, kot je trenutna rešitev.

lp
Gregor

P.S.: Domača stran še ni na voljo zaradi težav na SF-ju.