[LUGOS] SQL query vprasanje

Damir Dezeljin Programing at nib.si
Fri Sep 28 19:03:10 CEST 2001

Pozdrav,

> dobi si knjižico od batagela: diskretne strukture, zapiski s predavanj
I.
> logika in množice.
sorry za nadlegovanje ... hehe ko sem se danes popoldan zbudil sem vse
videl v drugi luci in pac tako je - sem narobe mislil...:)

Sicer Diskretnih se nisem naredil, sem pa naredil Preklopne in tiste
minimizacije so mi kar sle << hehe ... drugic bom rajsi prespal na
problemu.

Kot zanimivost:
Ker se mi ni dalo ukvarjat s tem, sem naredil kar select * from data in
importiral v excel, iz tam pa kot osel naredil 20 datotek in 80 slik :)
<< no kaj naj recem, mentor je bil zadovoljen in sem lahko sel spat...:)

Hvala se enkrat in lp,
Dezo