[LUGOS] SQL query vprasanje

Damir Dezeljin Programing at nib.si
Fri Sep 28 10:45:28 CEST 2001

Pozdrav,

> mene  pa  na  splosno  zanima zakaj hudica uporabljas locena
> polja za datum in cas. To daj v eno  polje in ne kompliciraj
> toliko s tistimi ANDi in se oklepajev se znebis.
Jah kaj cmo ... za enkrat sem naredil z locenimi polji in da bi jih zdaj
zdruzil imam precej dela, poleg tega pa rabim trenutno tudi loceno (no
ja, ce mi kdo pove kako naj jih zdruzim v bazi, se bom sprijaznil tudi s
tem, pa bom aplikacijo spremenil).

MZ> če prav razumem, rabiš ti OR namesto osrednjega AND.
MZ> orej: (date... AND time...) OR (date.. AND time...)
Jah ... to pa ne bo drzalo, ker ce se enkrat pogledas, bos videl da bo
VEDNO ali eden ali drugi prav, torej bom dobil ven vse podatke.

HeHe ... problema se nisem resil...:)

Lp,
Dezo