[LUGOS] konqueror in klik lj banke

Ales Kosir ales.kosir at zaslon.com
Wed Sep 26 18:25:54 CEST 2001

>certifikat sem vzel najprej v explorer, ker sem takrat se delal z windowsi.

>iz explorerja sem ga exporteral zdaj v konqueror, kjer mi pokaze prav vse
>podatke (username, cas ko sem ga prevzel, expire date,...). Zgleda ok. Ce
bi
>bil fuc, verjetno tud tega nebi kazal.

Tudi ce certifikat ni pravilno uvozen, ga explorer vseeno prikaze v listi
(+cert details...). Za konqueror ne vem, ali se obnasa enako pri pokvarjenem
certifikatu.

Pri izvozu je potrebno paziti, da se izvozi tudi privatni kljuc.

Ce je certifikat pravilno izvozen, se ga da uvoziti tudi v netscape (npr.
ver 4.73: communicator/tools/security info...).

Pri izvozu je potrebno izbrati geslo...

> pa se to. a se da ta exporteran certifikat uvozit v mozillo (ce v konq. ne
bi
> hotelo delat)? kako?

Tega zal ne vem.

Saj bo moderator prizanesljiv do tega sporocila na Lugosovem dopisnem
seznamu, ker se pogovarjamo o Kliku na Linuxu, kajne? :-)

Lep pozdrav,
Ales