[LUGOS] DNS iz mySQL

rok lugos at s-je.sik.si
Tue Sep 25 22:38:39 CEST 2001

On Sun, 23 Sep 2001, Borut Mrak wrote:
> Kako se to tocno uredi, bos pa ze lahko pogruntal iz tega. Uporabi dva
> razlicna unix domain socketa, ter si naredi aliase, recimo ndc-real in
> ndc-internal ali kaj podobnega.
nima ravno kaj veze s tem.. ampak.. jst sm probu to narest ze pred casom
pa mi je doma delalo bp, na strezniku pa zaradi meni neznanih razlogov ne.
vedno ko sem dal da bi reloadal zono enega named-a je ta preprosto umrl.
uporabljam zadnji bind8. pa se ena frka se pojavlja pri tem. ceprav sem
pravilno zrihtal ipje in porte preko katerih posilja zahteve (axfr,...)
(sekundarni named je gostitelj se nekaterih domen, katerih primarci so
postavljeni drugje) na ipju ki ga uporablja primarni dns server (ta ima
prakticno 'dostop' preko dveh ipjev 127.0.0.1 ter enega navadnega), drugi
pa ima (in bi moral(!) posiljati zahteve po samo enem realnem, ki ni isti
prvemu).

lp, rok.