[LUGOS] Slo fonti - win fonti

Borut Rozman jedo at zipp.nu
Tue Sep 25 21:21:59 CEST 2001

ja mi vrze mnogo latin-2 fontov, samo v kwordu in kjer koli pac nikjer ni se omenjenega kakega sumnik fonta

pa se to nekaj sem se igral s KDM pa mi sedaj normalno ceprav imam .xintric urejen in vse ne zastarta gnoma ob startu x-ov ampak samo enlightenment, skozi kdm pa NP, kako ga prepricati da bo delalo vse enako kot prej, izgleda da je nekje kak cfg katerega je treba pobrisati!

lp Borut