[LUGOS] Slo fonti - win fonti

Ratko ratko-lugos at kramfid.org
Tue Sep 25 18:07:03 CEST 2001

jaz mam sicer kde, samo sem pri x-ih (4.0.1) naredil tkole:

1) dodal sem nov dir v /usr/X11R6/lib/X11/fonts
/usr/X11R6/lib/X11/fonts/TT/

2) v njega skopiral fonte iz WinNT/Fonts

3) naredil fonts.dir fajlo (copy-paste iz ene druge)

4)  v XF86Config-4 dodal se
 FontPath "/usr/X11R6/lib/X11/fonts/TT"

in sem jih mel.
ce mas kake probleme poglej se log (ponavadi /var/log/XFree86.log)
al pa pravice (poglej kako so ostali fonti po drugih direktorijih).

cav,
ratko