PostScript problemcek

Damir Dezeljin Programing at nib.si
Sun Sep 23 17:50:12 CEST 2001

Pozdravljeni,

z Matlabovim ukazom "print -dpsc2 <ime_datoteke>" shranjujem neke grafe
v datoteke, da bi jih lahko kasneje uporabljal.

Ko probam tako datoteko importirati v Corel, mi javi da NI pravi format
.ps datoteke, medtem ko ga Adobe Photoshop, Adobe Acrobat, GSView,...
normalno odprejo.

Poskusil sem importirati druge .ps datoteke v corel in gre brez tezav,
zdaj pa me zanima ce ve kdo kako bi lahko pretvoril to .ps sliko v nekaj
kar bi corel znal brat - mogoce kaj scistil ven ali pa kar pretvoril v
ps level3 ali kaj podobnega (BTW: sem poskusil naredit tudi level 1
sliko in isti problem) << se da to narediti z gs??? Sintaksa???

Lp,
Dezo