High availability WebPage

tcpip at email.si tcpip at email.si
Sat Sep 22 01:19:26 CEST 2001

Zivjo,

imam dva spletna streznika na razlicnih slovenskih omrezjih in domeno.si
Kako napraviti, da bi v primeru, ce se stran ne prikaze na strezniku 1, ker je
naprimer down, da bi se pokazala na strezniku 2.

Ali bi slo tako, da bi na Arnes sporocil 1 kot primarnega in 2 kot sekundarnega
in na 1 bi nastavil www = streznik 1, na 2 pa www = streznik 2 in potem ko bi
nekdo hotel videti page, bi ga arnes DNS poslal na 1 in ko bi videl da ta ni
OK, ali bi pogledal na 2 ?

Ali mi lahko na kratko opisete kako to napraviti ali kje si prebrati kaj vec o
tem.

Ali mogoce obstaja tudi kaksna resitev, v primeru, da imam po svetu
distribuirane streznike, da DNS server vrne tistega ki je najblizji doticni
osebi, ki dela DNS poizvedbo ?

Hvala za kakrsenkoli link ali nasvet. Ne bojim se HOWTO-jev.

-tcpip