[LUGOS] qmail avtomatsko kopiranje

Rok Krulec Rok.Krulec at acm.org
Thu Sep 20 22:31:05 CEST 2001

Lahko napravis takole:

v MAILBOXHOME napises file .qmail

noter napises:
|/usr/local/sbin/program_ki_poisce_lugos-list_v_stdin_in_presname_vsebino_stdin_v_./LugosDir/
./DostavniDir/

tisti program, ki je naveden v prvi vrstici more vrniti error code
nevemkater, pobrskaj v qmail dokumentaciji, da se stvar ustavi v prvi
vrstici in ti ne naredi kopije se v ./DostavniDir/

Malo zblojeno razlozeno, vendar more delat, je pa res, da si bos mogu v
bashu al pa cemerkoli ze napisat program, ki je naveden v prvi vrstici.

Rok

Portoroz, 20.Sep 2001 @ 22:25 CET
Public GnuPG key @ http://rok.fpp.edu/pgp.key

--
Vse kar ces da na LinuX-u dobro dela si mores ustelat sam.