[LUGOS] Linux kot pisarniska platforma ...

Damir Ujcic ujka at email.si
Thu Sep 20 20:08:16 CEST 2001

----- Original Message -----
From: "Andra` Tori" <andraz.tori1 at guest.arnes.si>
To: <lugos-list at lugos.si>
Sent: Wednesday, September 19, 2001 1:33 PM
Subject: Re: [LUGOS] Linux kot pisarniska platforma ...

> mi testiramo na dual 933 + 1gb
> nacrt je da bo to ganjalo 10-15 terminaov
> lepota je to da lahko terminali so zelo zelo stare in sibke masine,
> vse kar moras dat notr je 8mb graficna in 10mbps etherenet kar je manj kot
> 15K po kisti
> mi smo sicer dobili kiste v rangu P100 zastonj, ampak tudi drugace se jih
> da dobiti precej poceni

Kje?

Jaz tudi razmišljam da na takšen način (poceni) dodam nekaj terminalov v
šolsko učilnico (zbornico in knjižnico). Samo kako do poceni terminalov?
Nove računalnike ministrstvo sofinancira, ampak samo če imajo instalirane
windowse 98SE in dokazilo od Microsofta o združljivosti strojne opreme (HCL)
z 98SE.
Nič ne gledajo kaj se dogaja v šolstvu v drugih državah (Brazil, Belgija,
Australija,...)

Kot test sem probal na P3-600 in 256MB poganjat 4 terminale in StarOffice -
brez večjih problemov v hitrosti.

Damir