Upload

Marko Z(erak marko.zerak at uni-mb.si
Wed Sep 19 19:17:59 CEST 2001

Pred kratkim sem instaliral RH 7.1 na eno mas(ino v lokalni mrez(i.
Nastavil sem dial on demand s pomoc(jo pppd-ja, ki je zraven
distribucije (ver 2.4.0).
Vse skupaj se povezuje s pomoc(jo ISDN linije in USRoboticsovega PRO TA
adapterja (od Telekoma), ki je prikljuc(en na serijska vrata (/dev/ttyS0).
Mas(ina skrbi za povezavo mrez(e s svetom s pomoc(jo ipchains ver
1.3.10. Zadeva je normalno delovala pribliz(no teden ali dva, sedaj pa
se mi mas(ina normalno povez(e na Siol, download deluje kolikor toliko
normalno, upload pa tec(e zeloooo poc(asi (cca 200 b/s). Problem sem
prvic( opazil, ko sem poskus(al poslati mail z prilogo in se je na
siolovem mail serverju iztekel timeout. Kasneje sem ugotovil da v bistvu
ves upload s(trajka.

Modem sem preizkusil z(e na drugi mas(ini, kjer je upload deloval
normalno, na Siolu so mi tudi zatrdili, da je pri njih vse redu --->
torej problem naj bi bil na moji mas(ini !

Any ideas ?

lp Marko