Prosnja za zaposlitev

Lugos Moderator moderator at lugos.si
Wed Oct 10 15:33:12 CEST 2001

Hello lugos-list,

 Na lugos at lugos.si je prispela pripeta prosnja za zaposlitev.

--
Best regards,
 Stojan                          mailto:moderator at lugos.si
-------------- next part --------------

                          Zadeva: PROŠNJA ZA ZAPOSLITEV

Sem Zoran Špehar, rojen 1965 leta v Beogradu, kjer sem do aprila tega leta živel in delal.
Imam konèano srednjo šolo tehniène smeri, študiral sem gozdarstvo na beograjski fakulteti,
vendar študija nisem dokonèal. Poroèil sem se s Slovenko in sedaj živim v Ljubljani.
Naslov Vašega podjeta sem zasledil na internetu in ker mi je dejavnost s katero se Vaše
podjetje ukvarja blizu, Vam v upanju, da bi moje znanje in iskušnje lahko dobro izkoristili
pošiljam svoj življenjepis.
Štirinajst let sem delal v raèunalniškem centru "Apotekarske Ustanove Beograd" v Beogradu
na delovnem mestu - operater raèunalniških sistemov - na raèunalniku Unisys A5 serije MCP
(Master Control Program). Delal sem z bazo podatkov, samostojno sem pripravljal in izvajal
postopke za dnevna in periodièna opravila. Poleg Unisys raèunalnika smo uporabljali tudi osebne
raèunalnike, ki so z raèunalnikom A5 serije povezani preko Data Transfer Systema. Delal sem v
okolju  Windows 2000/NT, uporabljal sem veèino Windows aplikacij. Vzdrževal sem  hardversko
opremo, poznam internet tehnologijo, zaèel sem se uèiti web oblikovanje v programu
Dreamweaver & Fireworks. Na Unisys raèunalniku sem uporabljal Operator Display Terminal
skupine funkcionalnih komand: Automatik Display Mode & ODT Control Comands, Datacomm Commands,
Directory and Disk File Management Commands, Disk Pack Commands, Job Queue Commands, Log Commans,
Line Printer Commands, Maintenance Commands, MCP Commands, Memory Management Commands, Peripheral
Commands, Program Communication Commands, System Security Commands, System Conffiguracion Commands,
Tape Commands.

Imam opravljen vozniški izpit "B" kategorije.
Pasivno obvladam angleški jezik, ravnokar obiskujem teèaj slovenskega jezika.

V upanju, da boste mojo prošnjo obravnavali, se Vam vnaprej zahvaljujem.

Lep pozdrav.

v Ljubljani 10.10.2001                      Zoran Špehar
                                          gsm: 031 736 656