[LUGOS] analogni modem

Jure Koren jure at aufbix.org
Wed Oct 10 14:46:23 CEST 2001

Once upon a time, say on Wed, Oct 10, 2001 at 02:42:13PM +0200,
Ike at email.si sat down and thought...
> Vem, dogajajo se tudi smešne stvari v življenju, no in, to zna biti ena njih.
> Začenjam študij v LJ in z ISDN linije bom šel na navadno analogno. Malo joka,
> se pa da preživeti (kabel in ASDL ne prideta v poštev: cena). Vic pa je v tem,
> da sem od prvih dni uporabljal le ISDN adapter in pravzaprav nimam prave ideje,
> kako inštalirati analogni modem pod linuxom. Veste vi več :) ??

Ja.

> Modem: FM Motorola 56x PCI v90 Fax i (interni, kodno ime Mercury)
> Sistem: Rh 7.0 (z krneki pathchi), kernel 2.2.16-22
> Kaj rabim: namestitev modema (moduli) in navodila za vzpostavitev PPP povezave.

To na zalost ni modem. Ce Motorola ponuja linux driver, imas sreco,
ce ne, je nimas :) Tem modemom se v splosnem rece Winmodem, je pa
problem, da take modeme upravlja driver, ki kuri VELIKO procesorja.
Prvic: takih driverjev za linux praviloma ni, Drugic: takega modema
ti ne priporocam in se ga znebi kakor hitro se da :)

Aja, vecina PCI internih modemov je takih, obstjajo pa tudi "zaresne"
modemske kartice, ki imajo resnicen serijski port, ampak jih je tezko
najti. Ce kupis ISA modem, je skoraj gotovo pravi :)

--
Jure Koren                      |                       unix administrator
jure at kiss.uni-lj.si             |             gnu/Linux software developer