[LUGOS] Amavis+postfix

Matja? ?libar matjaz.slibar at loterija.si
Tue Oct 9 09:06:48 CEST 2001

Dne torek  9. oktober 2001 08:51 ste napisali:
> Hello!
>

> Doma si poskusam spedenati amavis na postfixu. Problem nastane, ker se mi
> postfixsu ali pa amavisu zmesa, ko pride mail. Pri instalaciji amavisa
> pozenem teste, ki pridejo zraven. Tew se normalno izvedejo brez vseh
> napak, ko pa sam posljem mail z binarno datoteko se pa postfixu ali
> amavisu zmesa in se vrtita v zanki. Preverjata vedno en in isti mail.
>
> Je komu ze uspelo spraviti zadevo v delujoce stanje

Preveri pravice za imanika /var/amavis in /var/virusmails. Za zacetek jih
nastavi na 777. Potem pa finaliziraj. Jaz sem na koncu prisel do zakljucka,
da je najbolje takole:

drwxrwx---   2 nobody   popusers     4096 Oct  9 08:54 amavis
drwxrwx---   2 nobody   popusers     4096 Oct  2 18:20 virusmails

in deluje.

LP
Matjaz