[LUGOS] DNS...

rok lugos at s-je.sik.si
Mon Oct 8 16:44:47 CEST 2001

On Sun, 7 Oct 2001, Mitja wrote:

> Sem zacetnik za DNS.
Pozdravljen :)

> Zanima pa me ali lahko postavim DNS, ce imam v lasti domeno
> 123.123.123.12
brr.. kvecjemu imas v lasti ta ip, domena je lahko neki.tld

> Zelim narediti www,ftp in mail server oz.domeno, ki bi potem naknadno
> povezovala vse to.
torej.. narediti zelis A recorde ali CNAME za te hostname.
ce bos vse te serivse mel na enem samem racunalniku tega pravilno
poimenujes pol pa vezes nanj cname ali pa za vse hoste posebej isti a
record.primer1:
$origin neki.tld
masina	A	123.123.123.12
www	CNAME	masina
ftp	CNAME	masina
primer2:
$origin neki.tld
www	A	123.123.123.12
ftp	A	123.123.123.12

> Ali je obvezno, da imam v lasti domeno razreda A?
verjetno bi se dalo zmenit, da ti oni nastimajo takole:
$origin tld
masina.neki	A	123.123.123.12
neki	NS	masina.neki
neki	NS	sekundarna.masina.neki-druga.tld.

upam, da si razumel moj jibberish ;)

lp, rok.