ispell za slovenscino

Ratko ratko-lugos at kramfid.org
Sun Oct 7 22:44:11 CEST 2001

V kratkem moram oddati nek spis, ki sem ga napisal v kwordu. sigurno ima
polno slovnicnih napak, pa me zanima, ce je komu uspelo vspostaviti ispell za
slovenscino.
jaz sem probal postaviti ispell in dodatne slovenske datoteke kot je
napisanao v how-to. ce imam kodni nabor iso-8859-2 se ispell sploh ne znajde.
ko sem pregledoval nek tekst v 8859-1, pa je se *nekako* slo. samo da jaz ne
morem oddat tega gradiva brez csz-jev!

torej, a ima kdo nastimano, al se tega se ne da (skloni pa to)? pa mislim tko
da je uporabno.

cau,
ratko