[LUGOS] GeForce2 in 3D

Borut Rozman jedo at zipp.nu
Tue Oct 2 13:02:41 CEST 2001

Zadevca je res simpl potegni source iz Nvidiine strani
GLX in Kernel
nato naredi kernel tako da extraktas v en dir in noter napises make in ti
nareedi kernel in ga tudi zalavfa zadevco, nato jo mores se dat v bootup

nato naredis se GLX in ti ga lepo da med module, nato
odpres /etc/X11/XF86config in se tam popravis video driver z imenom ki ti
ga napise prej ko si ga kompajlal.

ce rabis vec pomoci mi poslji email

lp Borut