[LUGOS] GeForce2 in 3D

SUJO Damjan.Kumin at s-gms.ms.edus.si
Tue Oct 2 12:01:21 CEST 2001

Hail!

Imem eno vprasanje, ki mi dela zadnje case cedalje vec misterij.Imam
GeForce2 in sem instaliral Mandrake 8.1.Tam mi pri selekciji Xserverja
pravi, da lahko imam 3D aceleracijo, vendar le s 3.3.6 serverjem, ki pa je
itak experimentalen.O 4.1.0 pa nic ni govora o podpori z
aceleracijo.Zanima me, kje je problem, da ne morem imeti 3D suporta v
Xfree 4.1.0???...Pa se to - ko pogledam podrobnosti za mojo graficno, mi
linux cel cas sporoca, da se nehaja na PCI bus-u, kar pa ni res, saj je na
AGP 2x.HELP!
Uporabljam default kernel v Mandrake-u,ki je 2.4.8...HELP #2!

podraf...

|===============-------===============|
| \              _____              / |
|   \           |     |           /   |
|     \         |  D  |         /     |
|       \       |  A  |       /       |
|         \     |  R  |     /         |
|           \   |  K  |   /           |
|             \ |  M  | /             |
|       ________|  A  |________       |
|      |  .  .     S     .  .  |      |
|      |________   T   ________|      |
|E-Mail: ........ SUJO at Sobota.rulz.org|
|On-NET: .. sujo at satan.s.evil.omen.org|