[LUGOS] Cyrus & migration

Borut Mrak b at aufbix.org
Mon Oct 1 14:04:28 CEST 2001

On Sunday 30 September 2001 22:32, Marko Cuk wrote:
> Ali je ze komu uspelo migrirati uw-imap ter /var/mail v cyrus server

Da.

> Imam sicer perl skripte, ki to pocnejo, ampak so silno nezanesljive
> in nekatere folderje skopirajo, nekaterih pa ne in ne znam ugotoviti,
> kje tici problem, vsekakor pa mail clienti javljajo, da je problem v
> enem headerju.

Jaz tudi...nekaj cisto enostavnega, in moram reci, da mi je uspelo.
Sicer sem migriral le kaksnih stirideset uporabnikov, ampak le-te brez
tezav.

Pripete skripte sem uporabil v command line-u nekako takole:

cd /var/mail
for i in * do
split.pl $i <$i
done

Aja, za tem moras pognat se cyrus-ov recover, da se popravijo indexi
ter cyrusov ukaz quota, ce uporabljas quoto.

Quick&dirty hack, jebi ga ;-] V tarballu je pripetih se nekaj odvecnih
datotek, ki jih je naredil sistemc za mano ter nek tmp.pl, s katerim
sem preizkusal Mail::IMAPCLient modul. Ki ni deloval :-)

Ena od skript pa premece /etc/cram-md5.pwd (od uw-imap) v mysql.

Borut
b at aufbix.org