[LUGOS] PRAVILA dopisnega seznama

Andraz Tori andraz.tori1 at guest.arnes.si
Mon Oct 1 01:08:09 CEST 2001

ponavadi prezrem tale pravila (vem da bi moral... ),
ampak danes se mi je pa oko slučajno ustavilo na stvari, pa sem mal
pregledal zadevo

On pon, 2001-10-01 at 00:00, J wrote:

>                         LUGOS [navigacijska vrstica]

[navigacijska vrstica] je to kak ostanek izvoza iz Lynxa? :)

>                      Kako komunicirati s clani LUGOS-a?
>
> 0. Dopisni seznami drustva LUGOS
>
>    Clani  LUGOSa  smo v neprestanem medsebojnem stiku prek nasih dopisnih
>    seznamov,  kjer  padejo  odgovori na vsa vprasanja, kjer se najhitreje
>    izve  kako  do  zeljene  stvari,  kjer  se  dobijo naslovi bliznjic do
>    datotek  ,,bogu za hrbtom`` ... LUGOS vodi vec dopisnih seznamov, pred
>    prijavo pa preberite pravila, ki veljajo za vse sodelujoce.
>      * lugos-list  -  [prijava  |  odjava | arhiv | lokalni arhiv | Novo!
>        (24.2.00) FAQ-O-Matic] - splosni seznam,

Novo? 24.2.00 ?

>      * za  pisanje  sporocil se "priporoca" ASCII in kodna tabela Latin-2
>        (ISO  8859-2),  kodna  tabela  1250  (CP1250)  je sicer dovoljena,
>        vendar nezazelena;

V tem času se je precej uveljavil UTF8... morda bi veljalo kaj
razmišljati o tem...
govori pa se tudi, da nekateri ljudje zelo pogosto uporabljajo tudi
japonske nabore ... :))))

> Mednarodni dopisni seznam
>
>    Uporabniki  Linuxa  iz Slovenije (LUGOS), Hrvaske (HULK) in ZRJ (LUGY)
>    imamo tudi mednarodni dopisni seznam na temo ,,Linux`` - lug at linux.hr.

A to še deluje/živi?

Lep Pozdrav
Andraž Tori