[LUGOS] magicpoint in sumniki

Miha Tomšič miha.tomsic at guest.arnes.si
Tue Oct 30 21:56:01 CET 2001

	Hojla!

On Tue, 30 Oct 2001, Jure Koren wrote:
> Po mojih izkusnjah jih tudi 1.09a obravnava kot locila.

Pravkar sem preizkusil in 1.09a, za woody Debiana besedilo razlomi
pravilno! Končno!

Mi pa javlja tole.

josef:~/mgp$ mgp test.mgp
Can't open vffont minsl (vfcap=/etc/vfontcap)
If you don't need vffont, try '-x vflib'

-x vflib ta problemček res reši, vendar me je zanimala bolj elegantna
rešitev.

Potegnil sme še .tar.gz paket in ga prevedel. Besedilo je razlomljeni
narobe. Hmm... Potem sem se spomnil, da ej potrebno prevajati z
--enable-locale in potem so tudi teksti pravilno razlomljeni.

Pa veliko zabave z Magicpointom!

	Miha...

 - Miha Tomšič --- C. na postajo 55 -- SI-1351 Brezovica pri Lj. --- SLOVENIA -