[LUGOS] Userji in vec domen

Borut Rozman jedo at zipp.nu
Tue Oct 30 10:46:35 CET 2001

Zadeva je na tem da moras narediti ne default cf v sourceu sendmaila, tako
da ti uporablja virtualuserje, nato naredis v /etc/mail par dodatnih
filetov, s katerimi dolicis, za katere domene ti sprejema email, ter
virtualuser datoteko kjer napises takole
email at domena.si                             username
email2 at domena2.si                           username2

in nato zadeva dostavlja emaile kot si ti zelis !
ce rabis kako pomoc vec na privat email pa ti pomagam :)

PS: ce bo se kak majl pred tem prletel, mi je nekj mejler zbledl!
lp