KDE problemi?!

Andrej Mršek andrej.mrsek at amis.net
Mon Oct 29 08:56:30 CET 2001

Zdravo !

Ko sem naložil novi RH 7.2 sem namestil tudi namizje KDE, ki je priloženo.
Grafična prijava mi deluje, ko pa se začne nalagati KDE mi računalnik zamrzne in
se ne odziva. Nalaganje KDE pride do točke "Loading window manager".

Če se prijavim v grafični prijavi v "safe" okolje to dela brez problema, dela
tudi preko vnc serverja na drugem računalniku, zato sklepam, da je problem v
KDE. Res pa je, da nisem bil hudo potrpežljiv in sem čakal kako minuto ali dve
preden sem resetiral računalnik (ni bilo odziva na ping ne na alt-ctrl-del).

Računalnik je Celeron 300 z 128Mb RAM in 120MB swapom na disku. Miška je na
serijskem portu - logitech s koleščkom, SB je Vibra16 PNP na matherbordu (vse to
je delalo v RH 6.0 bp).
Ostale stvari delajo brez težav (http, sendmail, postgres, ...), zato mislim, da
je napaka v KDE (ali pač?).

Kakšen namig, preden grem na drugo mašino preiskusit svežo instalacijo.

Lep pozdrav, Andrej