[LUGOS] magicpoint in sumniki

Jure Koren jure at aufbix.org
Mon Oct 29 09:25:25 CET 2001

Once upon a time, say on Mon, Oct 29, 2001 at 09:16:59AM +0100,
Ales Kosir sat down and thought...
> Jure,
> odlicno! Ali morda ves se to, od katere razlicice magicpointa nasvet uspesno
> deluje? Vsaj za starejse od dveh let zagotovo ne.

Preprican sem, da je to stvar freetype knjiznice, saj magicpoint
naceloma klice freetype za prikaz znakov iz teh pisav. No, vsaj
magicpoint 1.08 mora delovati, sem pa preprican, da delujejo tudi
ze prejsnje verzije, ki uporabljajo freetype.

--
Jure Koren                      |                       unix administrator
jure at kiss.uni-lj.si             |             gnu/Linux software developer