magicpoint in sumniki

Jure Koren jure at aufbix.org
Mon Oct 29 08:48:42 CET 2001

Zivjo!

Ker me je ze mnogo ljudi vprasalo, kako zaboga naj prepricajo
magicpoint, da bi jim prikazal sumnike, bom to napisal kar sem.

Najprej poberemo tole:
ftp://ftp.arnes.si/software/Latin-2-fonts/latin2.zip

To so latin2 true type pisave. Na zacetku mojih prezentacij
so vrstice, ki dolocajo pisave:

%deffont "standard" tfont "L2ARIAL.TTF"
%deffont "thick" tfont "L2TIMEBD.TTF"
%deffont "typewriter" tfont "L2COUR.TTF"

Te tri datoteke (*.TTF) morajo biti ali v imeniku od koder
poganjamo mgp, ali pa moramo imeti ~/.mgprc datoteko z
vrstico podobno tej:

tfdir "/home/jure/mgp/fonts"

Ko je to urejeno, lahko v prezentaciji normalno uporabljamo
latin2 znake, mgp pa jih bo pravilno izrisal v prezentacijah.

--
Jure Koren                      |                       unix administrator
jure at kiss.uni-lj.si             |             gnu/Linux software developer