[LUGOS] Apache + mod_ssl + client certifikati

Metod Kozelj metod.kozelj at rzs-hm.si
Wed Oct 24 13:02:48 CEST 2001

Howdy!

On Wed, 24 Oct 2001, Ales Casar wrote:

> Poskusi temu delu konfiguracije dodati se tole:
>
> 	Order Allow,Deny
> 	Allow from all
>
> Imam en obcutek, da si sicer porihtal avtorizacijo, potem pa se zadeva
> zalomi ob samem dostopu do datoteke na disku. Tukaj ne mislim lastnistev
> in zascit fizicnih datotek, ampak Apachejeve interne kontrole, ki so
> odvisne tudi od tega, kdo in kje je client.

Ne pomaga. Še vedno dobim 'access denied', v log datoteki pa je tale
vrstica:

YYYYYYYYY - XXXXXX [24/Oct/2001:10:55:10 +0000] "GET / HTTP/1.0" 403 271

Pri tem je YYYYYYYYY FQDN clienta, s katerega poizkusam, XXXXXX pa podatki
iz certifikata.

Uhmmm ... sedajle sem se malo poigral in ugotovil, da tudi plain
avtorizacija (tipa username/password) ne deluje. Sedaj pa moram samo se
ugotoviti, zakaj ... :(

Peace!
  Mkx