[LUGOS] Install journaled fs

Jure Pecar pegasus at telemach.net
Tue Oct 23 21:12:25 CEST 2001

mal mojih izkusenj ...

sprobal sem ze vse razen jfsja in na koncu pristal na ext3, ker hocem met zanesljivo masino.

reiserfs je cist fajn za squid in take zadeve, osebno ga uporabljam na svoji maildir mailspool particiji, cez katero se dnevno pretoci nekaj 1000 mailov. in navkljub vsemu, kar se o reiserfsju govori o hitrostih z malimi fajli, morm rect da ni neke silne razlike napram ext2. edino mogoce, ko se mi napolni trash (>50k fajlov), hitreje prezveci vseskupaj, vendar se pri tolk fajlih ze sam mail client (sylpheed) tolk napihne, da se ponavadi usuje ;)

xfs ... na tega bi stavil prihodnost, ker je ze tolko casa v produkciji, da je ze prebolel otroske bolezni. edino kar moti je, da je patch precej velika zadeva in da bo verjetno vkljucen v kernel sele v casu razvoja 2.5. zato recimo na masini ne mors uzet frisnega kernela in pricakovat, da bos mel ze na voljo stestiran xfs patch zanj ...

in tako prides do ext3, ki je ubistvu le nadgradnja ze preizkusenega ext2. dela, kaj naj recem. aja, zadevica podpira tri nacine journalinga, od tega je eden, 'full data journaling' baje izredno primeren za diske, ki so namenjeni kakim mail queueom in podobni solati. nic vec chattr +S :)

--

Pegasus