lugos-list-digest

Ike at email.si Ike at email.si
Tue Oct 23 10:01:25 CEST 2001

Hi,

A obstaja digest verzija lugos-list e-poštnega seznama? Oz. taka, ki vsa
sporočila dneva pošlje v enem velikem na koncu dneva? Spet sem namreč za 1 dan
zaspal, pa imam 20 sporočil, od katerih me večina niti ne zanima.

E-mail filtering samo popredalčka zadeve. Digest (prebavljena verzija :) vse to
čudovito odpravi. Take mail liste ma večina sourceforge projektov, denimo xine.
Check it out, I'm sure there's free software available to leverage the problem.

Ajde .-ike