[LUGOS] Install journaled fs

Borut Mrak b at aufbix.org
Tue Oct 23 04:14:45 CEST 2001

On Tue, Oct 23, 2001 at 12:14:44AM +0200, Damir Dezeljin wrote:
> Kaj je komu uspelo instalirati RedHat (7.1 ali pa 7.2) s podporo za kak
> Journaled FS << najrajse XFS? Kako?
>
> Kaj ima kaka druga distribucija opcijo ze pri instalaciji izbrati FS
> katerega naj uporablja za / ?

Po mojem bo naslednji RedHat ze imel podporo za ext3, ki ga pri njih
aktivno razvijajo.

Sicer pa osebno iz srca priporocam ravno ext3 na kernelu 2.4.

Poleg ext3 imam izkusnje z reiserfs (2 fs crasha, mogoce je kriv tudi
hardver, ampak ni nujno) ter z jfs (o tem bi lahko kaj vec povedal
sostanovalec, ki skrbi za hisni streznicek, vendar kolikor vem ne
veliko dobrega :-)

Ext3 trenutno uporabljam na notebooku, kjer sem brez vecjih tezav (edina
tezava je en bug v kernelu 2.4.10, ampak se ga brez tezav obide) nadgradil
/ filesystem z ext2. Ce se mi z ext3 slucajno zalomi, lahko zmeraj preidem
nazaj.

Ker sem z njim zadovoljen sem ga ravno uporabil v dveh streznikih, v obeh
tece softverski raid 1 in na tem ext3. O tem, kako delujeta pa naj me
kdo vprasa cez par mesecev :-)

Borut
b at aufbix.org