qmail deathmatch

Ljubo Brglez kreit at siol.net
Thu Oct 18 11:15:46 CEST 2001

Zdravo!

Hvala vsem za iscrpne odgovore. Res sem premalo povedal kaj hocem.
Torej imam eno lokalno mrezo na dialupu in firewall & ip masq.
Server imam pa drugje in se gor povezujem. Problem je bil firewallu
lokalne mreze, ker sem imel nastavljeno, da lahko samo dolocen smtp in pop3
uporabljam. Zdaj dela.

Imam pa seveda se nekaj vprasanj.

1. Za smtp mi logiranje v /var/maillog dela tako da na koncu
tcpserver recem | splogger smtpd 3 &
A lahko na podoben nacin logiram tudi pop3 ? Prebral sem
man splogger, not pise:

splogger [ tag [ fac ] ]

Zdaj pa ne razumem kaj vse je lahko 'tag' in kaj pomeni tisti facility ?

2. Zdaj mi pop3 dela preko ip_naslov:110, kako naj zdaj nastavim v
DNS-u da bom imel npr. pop3.kreit.si ?

3. Katere programe uporabljate (cgi/php) za web administracijo
maila, virtualne domene, itd... ?

LP,

Ljubo