Linux in 4 MB Laptop

Andrej Trobentar andrej.trobentar at rikom.si
Wed Oct 17 21:30:28 CEST 2001

Pozdrav!

Imam Laptop z 120 MB diskom in 4 MB RAMa in nanj bi rad instaliral linux.
Poizkusil sem s "4mb-Laptops" HOWTO vendar mi ne uspe bootati muLinux-a tako
kot writer HOWTO-ja svetuje.
Download-al sem muLinux-12r2, ga razpakiral in pognal ./mu -i (tako kot pise
v HOWTO-ju od muLinuxa), izberem "lm" in masina zacne formatirti disketo,
ter javi da je kopiranje boot in root image-a uspesno koncano. Ko dam
disketo v laptop dobim na zacetku "LI". Kako dalje?

Poizkusil sem tudi z smallLinux. Skopiram boot image na eno disketo in root
na drugo. Ko bootam z boot diskete pride kernel do "VFS Insert root floppy
and press ENTER", ko vstavim root disketo dobim message "end_request: I/O
error, dev 02:00, sector 0". Sumil sem da je disketa zanic in sem uporabil
najmanj 4 razlicne diskete - vedno dobim enak error.

Se je ze kdo ukvarjal z temi dolocenimi postopki (ali kaksnim drugim)?
Prosim za pomoc, lahko tudi na private mail.

Hvala za odgovore in lep pozdrav,

	Andrej.