[LUGOS] Projekt LISA

Rok Papež rok.papez at kiss.uni-lj.si
Tue Oct 16 10:39:45 CEST 2001

Zivjo!

On Friday 12 October 2001 20:53, David Ipavec wrote:

> Na straneh lisa.lugos.si ni nic napisano,
> kaksne so spremembe glede na RH 7.1 za vsak rpm posebej

Hvala za opozorilo, bomo popravili :-). Upam, da so pripeti opisi ustrezni.

> Ali niso standardni paketi RH 7.1 niso dovolj uporabni ?

Zal ne.
Kjer menim, da je RH paket premalo varen (as in: jaz ga ne bi postavil
na internet brez precej korenitih posegov) ali da kaj manjka potem sam to
naredim.

Konec koncev uporabljam te paketke tudi na streznikih, ki jih vzdrzujem.

--
best regards,
Rok Papež.