[LUGOS] cannot open crt1.o

Jure Koren jure at aufbix.org
Tue Oct 16 12:29:03 CEST 2001

Once upon a time, say on Tue, Oct 16, 2001 at 12:20:48PM +0200,
Ljubo Brglez sat down and thought...
> Problem: nobenega paketa vec ne morem skompajlat. Vedno
> pri make dobim sporocilo:
> /usr/bin/ld: cannot open crt1.o: No such file or directory
> collect2: ld returned 1 exit status
> na rpmfind.net sem pogledal in mi kaze da naj bi bil crt1.o povezan z glibc ali libc kar pa seveda imam namesceno...
> Kje naj dobim ta crt1.o ?

Zdi se mi, da je rec v libstdc++.so.nekaj, vsaj ko sem
imel nazadnje ta problem sem to ugotovil. Najlazje je, ce
se enkrat instaliras gcc, sicer pa ugotovi, zakaj ld ne
najde te knjiznice.

--
Jure Koren                      |                       unix administrator
jure at kiss.uni-lj.si             |             gnu/Linux software developer