[LUGOS] mount + cd tracks (was mount)

Primoz Hrvatin primozh at email.si
Mon Oct 15 21:27:19 CEST 2001

> p.s. btw, enako dobim, ce poskusam mountat cdrom

Morda sem malo zavil s poti s tistim cdrom primerom, za cdrom itak
uporabljam autofs in mi dela brez problemov. Bolj mi je vazno, da bi lahko
navaden user mountal iso image. Torej se enkrat:

Namrec ker imena fajla ne poznam, se verjetno v fstab ne da vpisat podobno
kot za cdrom, ali pac? Resitve dobrodosle.

Poleg tega me zanima, kako dobim spisek vseh sledi na (data) cdju ter kako
jih potem zapisem v fajl vsako posebej.

lp
Primoz