[LUGOS] online costs meter

Matej Zerovnik - LeVaK levak at mars.eu.org
Sun Oct 14 20:52:18 CEST 2001

On Sunday 14 October 2001 20:10, you wrote:
> Zivjo!
>
> Zanima me, ali kdo pozna kaksen v redu program, ki bi mi belezil stroske
> impulzov, ki jih porabim na netu. Zazeljeno, da je graficen, recimo v stilu
> programa Online meter, ki sem ga uporabljal na winsih (vnos tarif, log, ...
)

Ce rabis za konzolo sem jaz uporabljal pppcosts.... Imas Slovenijo ze zraven,
vendar so cene impulzov malo stare... popravit source je pa cisto preprosto,
samo spremenis samo par stevilk... Opis iz freshmeat-a:

About: pppcosts is a small utility that calculates and displays the time (and
phone costs) you have been online using a modem or ISDN ppp connection. The
time and costs are saved, so that you can use pppcosts to keep track of you
monthly phone costs. Cost files for many phone companies are included. If
your phone company isn't on the list, then you can create a costfile on your
own, which is very easy.

http://www.isjm.com/tst/pppcosts.htm